Sidor

torsdag 14 januari 2016

Skitpass - som blev bra ändå

Svidade om direkt efter pendlingen hem till nya cykelkläder för dagens styrketröskelpass på trainern. Kändes bra på uppvärmningen men direkt jag började köra kände jag mig helt tom på energi och jättehungrig. Brukar försöka käka nått på jobbet på eftermiddagen dom dagar jag kör trainer men idag blev det inte riktigt tid till det. Lyckades trots det hålla effekten på 330 watt men tänkte bryta. Tyckte det var lite beigt att ge sig efter en intervall så jag tänkte trampa igenom en till. Höll 330 även på den och då började det helt plötsligt kännas mycket bättre. Skruvade upp till 335 på tredje och spände bågen på dom tre sista med 340 watt. Inga problem, så där ser man hur fort det kan vända. Blev ju ett bra pass tillslut. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar