Sidor

torsdag 7 januari 2016

Vinterpendling på riktigt

TestVad finns det att skriva om en sån här dag då? Inte mycket tränignsmässigt då det egentligen var en distansdag men det var lite väl bistert för ett distanspass. Däremot har jag så klart pendlat och tempmätaren stod på -32 då jag landade på jobbet runt 7.30 i morse. Mest gruvensamt då det är så kallt är egentligen inte själva cyklingen. Har en mil till jobbet så det är ingar problem. Istället är det av-och påklädningen som jag tycker är en pina då man har så sjukt mycket kläder på sig. Egentligen borde man få starta klockan då man börjar klä sig för man är ju helt slut innan man är redo att börja trampa. 
Kunde ju ha kört lite trainer istället då jag kom hem men jag var inte så peppad då jag fått av mig kläderna och gjort upp en brasa i Norhan i köket. Imorgon däremot tänkte jag väl få ihop ett styrketröskelpass innan man kraschar i soffan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar