Sidor

måndag 27 augusti 2012

Fyrkantsserie i Sjulsmark

Eftersom vi inte körde nått DM-linje, körde vi en snabbt hopplockad fyrkantsserie i stället i går på den tuffa Sjulsmarksbanan. Vi blev 6 st till start men jag hade inga förväntningar att köra alla varv. Till det är formen alldeles för dålig. Hade inga problem att hänga med på platten men då vi kom till jaktberget fick jag verkligen slita. Låg på maxpuls hela backen men slet mig konstigt nog med. Förstod att jag skulle flyga av i kyrkbacken så jag såg till att ta sista förningen fram till backen så jag inte skulle vara i vägen för dom andra. Hängde väl med 2/3 upp men då det började smaka kräka i munnen var det dags att slå av. Körde sen ett varv själv i skaplig fart innan jag klev av. Då hade Micke också fått nog och höll på packa ihop. Petter var snabbast med Johan Boldrup tätt efter. Sen rullade Pelle och Danne in efter en stund.
Ett jättebra träningspass blev det i alla fall och höften kändes i stort sett inget utan nu var det den kassa formen som satte stopp. Avslutar sjukskrivningen i veckan men börjar mjukt med en ledig dag.




Grabbarna som orkade alla varv. Petter, Pelle, Johan och Daniel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar