Sidor

fredag 17 augusti 2012

Klubbträning

Känns lite skumt att hoppa på kryckor ut till cykeln för att sen susa iväg men enligt läkaren var det bra träning att hoja så jag kör det i stället för sjukgymnastik. Klubbträning i kväll och jag tänkte väl mest åka dit och träffa lite folk, lämna en tröja till Daniel Lind och rulla med så länge jag orkade, nån km max, men det gick ju bättre än väntat. Inga problem alls att hänga med även om jag fick slita lite uppför då både flåset inte är det bästa och höften gör lite ont då jag tar i. Lägger jag mesta trycket med höger ben går det dock skapligt. Nu märks det verkligen vilken skillnad det är att köra solo och ligga i klunga och nu börjar vi verkligen bli en klunga på träningarna.

Snabba pojkar

8 pers på en träning och sen plockade vi upp Martin Bergström med bror som åkte med några mil. Lite skillnad mot för bara några år sen då i stort sett bara jag och Micke körde. Skoj och hoppas att det håller i sig. 74 km fick jag ihop. Vi körde långa PT-loppsbanan som vi märkte upp igår.

Och sen måste väl den obligatoriska punkabilden också få plats.

Petters farsa gick på pumpen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar