Sidor

söndag 20 oktober 2013

Säsongsavslutning (fast ändå inte)

För andra året i rad hade Petter och Micke dragit ihop en säsongsavslutning där vi först körde några timmar MTB och sen bastade käkade, kollade lite cykelfilmer och bara surrade bort kvällen. Nu hade det ju kommit lite snö under veckan så det blev rejält tungcyklat på Pitholmsheden där vi snurrade runt men vädret var på topp och sällskapet toppen. Dom som inte fått på dubbdäcken hade lite spännande transportcykling men ute i skogen var det inga problem. Nu var det väl ingen "riktig" säsongsavslutning då vi fortsätter med tisdags/torsdags-träningarna så länge det går cykla i skogen. Sen lägger vi ner den organiserade träningen bortsett från ev. Arcuscykling om nån tar på sig det och ev. Camillas tretimmarsspinning som jag hoppas blir av. Hade kameran med mig men det var ruskigt svårt att kunna ta några bilder då det krävdes full koncentration att bara hålla sig kvar på cykeln men några blev det i alla fall. Och så den sedvanliga SportTrackslänken






4 kommentarer:

  1. Vackert i skogen! Jag gjorde också själv en repa till Pitholmsheden men kom er aldrig närmare än att jag körde i era spår en stund. Jag hade lite begränsat med tid utifrån annat bokat under eftermiddagen så jag kunde inte göra nåt fullt eftersök. På returen träffade jag dock på det andra gänget när jag passerade Pitsundsbron. Jag träffade också Fredrik Larsson (MTB i norr) som jag surrade en stund med. Förstår att ni hade en trevlig dag. Blev dock lite betänksam vad ni pysslat med då jag såg pumpa gubbe, eller kanske det var Pumpagubbe? :-)

    SvaraRadera
  2. Det måste vara du Måns som fotar för att man ska bli snygg på bild!

    SvaraRadera
  3. Det måste vara du Måns som fotar för att man ska bli snygg på bild!

    SvaraRadera