Sidor

tisdag 22 oktober 2013

Yoga, krockad vägg och cykling

Maria Fäldt hade fixat ett antal gästbiljetter till Yogahuset för PCK:are och det är ju skoj att prova lite andra grejer så jag hoppade på, och igår var det dags. Det blev lite manfall men vi blev i alla fall tre stycken som kom. Jag, Anci och som tur var Johan så jag inte blev ensam kille. Var ju otroligt skönt att sträcka och böja till gammelkroppen i lugn miljö och jag kan definitivt tänka mig att fortsätta med detta. Direkt efter kändes det inte som att man tagit i men idag hade man nästan känslan av att man gjort ett intervallpass igår.


Kanske man behöver åtminstone 3-4 pass innan man fixar en sån posé men så småningom...

Idag var det ledig måndag men var tvungen åka upp på jobbet en sväng då det var lite kalabalik i lördags då en bil nästa körde rakt genom väggen och in i kassan. Nu gick det ganska bra då ingen gjorde illa sig men väggen måste fixas och ett jaslusiskåp som fick ta värsta smällen måste bytas. Då jag kom hem svidade jag om till cykelkostym och gav mig ut i skogen i det sköna vädret. Rullade ut på Pitholmsheden och snurrade runt ett tag på dom stigar som vi körde lördags med lite avstickare ut mot Klubben och efter stranden mot Havsbadet.


 
Rundan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar